• werk
  • diensten
  • over
  • artikels
  • contact
lodelambert
  • werk
  • diensten
  • over
  • artikels
  • contact
lode lambert | logo en web designer

artikels

Categorieën

  • brand
  • cultuur
  • design
  • kunst
  • website
waarom ik kies voor WordPress – en wat dat voor jou betekent
website

waarom ik kies voor WordPress – en wat dat voor jou betekent

hoe ik met een eigen WordPress-theme en content builder jouw site op maat maak – gebruiksvriendelijk, flexibel en helemaal in jouw handen.

website

Waarom de meeste websites falen (en hoe je een website maakt die werkt)

Als je een website wilt die werkt – die helder communiceert, bezoekers overtuigt en aanzet tot actie – dan heb je meer nodig dan een mooi design.

5 essentiële eigenschappen van een krachtig logo
brand

5 essentiële eigenschappen van een krachtig logo

Een krachtig logo vormt de eerste indruk van je merk bij potentiële klanten. Het vereist doordacht design en strategische keuzes om effectief je bedrijfswaarden te communiceren.

cultuur

het succes van je startup begint met een sterke merkstrategie

Veel ondernemers denken pas later na over hun merkstrategie, maar het begint op dag één. 6 vragen die je jezelf moet stellen bij de start van je onderneming.

cultuur

eindejaarschecklist voor kleine bedrijven

Blik terug op 2024 en plan 2025 met deze eindejaarschecklist voor kleine bedrijven. Slimme stappen voor een succesvol nieuw jaar!

de kracht van een responsive logo
brand

de kracht van een responsive logo en waarom elk bedrijf er één nodig heeft

In het digitale tijdperk waarin we leven, is het essentieel voor bedrijven om flexibel te zijn. Dit geldt niet alleen voor hun bedrijfsmodellen en marketingstrategieën, maar ook voor hun visuele identiteit.

thumb - 10 lessen voor designers
cultuur

10 lessen voor designers

Na meer dan 20 jaar ervaring als designer heb ik 10 waardevolle lessen geleerd die verder reiken dan alleen technische expertise.

van Lagrainge naar Lambert
cultuur

van Lagrainge naar Lambert

een naam veranderen, een verhaal vertellen

het waarom cruciaal is voor elk bedrijf
cultuur

Waarom het ‘waarom’ cruciaal is voor elk bedrijf

Waarom doe je wat je doet? Waarom ben je je bedrijf begonnen? Wat drijft je om door te gaan?

de magie van illustraties
kunst

de magie van illustraties

Illustraties hebben de unieke kracht om werelden tot leven te brengen, emoties op te roepen en verhalen te vertellen zonder een woord te zeggen.

artikel - Is een website vandaag nog zinvol
website

Is een website vandaag nog zinvol?

In het huidige digitale tijdperk, waarin sociale media en mobiele apps een centrale rol spelen in ons dagelijks leven, rijst de vraag: is een website nog zinvol voor bedrijven en individuen?

artikel : Waarom je nooit puur zwart en wit zou moeten gebruiken
design

Waarom je nooit puur zwart en wit zou moeten gebruiken

het vermijden van deze kleuren kan leiden tot ontwerpen die niet alleen visueel toegankelijker zijn, maar ook beter uitgebalanceerd.

artikel Google Mijn Bedrijf
website

Hoe “Google Mijn Bedrijf” je lokale SEO kan verbeteren

Google Mijn Bedrijf is een gratis tool die je kan helpen om je lokale vindbaarheid te optimaliseren.

artikel 8 tips voor een strategie voor jouw website
website

8 stappen om een strategie op te stellen voor jouw website

Het is niet langer voldoende om gewoon een standaard website te maken. Jammergenoeg bestaan er heel wat websites waar duidelijk niet is over nagedacht en geen strategie hebben.

artikel 10 tips website
website

10 eenvoudige tips om jouw website beter te maken

Elk van deze tips kan apart een steentje bijdragen om jouw bezoekers een betere ervaring te hebben op jouw website. Wat kan leiden tot meer klanten en meer verkoop.

5 business boeken
cultuur

5 business boeken die je zou moeten lezen

5 boeken die je een andere kijk brengen op business doen in de creatieve wereld. Duurzamer, met meer lef, durven anders denken en er vol voor gaan. Nooit opgeven, ook niet in moeilijke tijden of tegenslagen …

Wat is het verschil tussen een logo en branding
brand

Wat is het verschil tussen een logo en branding?

Niemand wil in een huis wonen dat met stokken is gebouwd, dus laten we eens kijken naar het verschil tussen een logo en branding, zodat je duidelijk kunt zien hoe ze samen succesvolle bedrijven bouwen.

cultuur

5 boeken over persoonlijke ontwikkeling

Kleine aanpassingen die op de korte of lange baan een grote impact hebben. Focussen op wat het belangrijkste is en zoveel mogelijk uit het leven halen.

thumb - wat is branding
brand

wat is branding

Een brand is het resultaat.

artikel Verschil tussen UX en UI
website

verschil tussen UX en UI

wat is het verschil tussen UX en UI. En waarom is dit belangrijk voor jouw website.

pitching voor werk
cultuur

pitching voor werk

De meeste klanten geloven dat pitchen normaal is, maar dat is niet zo.

Samen maken we iets origineels dat impact heeft!

start vandaag

ontdek

  • home
  • over
  • contact

studio

  • werk
  • artikels
  • testimonials

diensten

  • diensten
  • brand & logo
  • website

connect

  • Instagram
  • Linkedln
  • Behance
design begint met een babbel
© 2025 | algemene voorwaarden - cookies disclaimer - privacybeleid